مادر و جنین در هفته بیست و سوم بارداری

 مادر و جنین در هفته بیست و سوم بارداری

مادر و جنین در هفته 23 بارداری

جنین در هفته 23

ریه های جنین شما هنوز نمی توانند به درستی کار کنند، اما برای آماده شدن برای زندگی خارج از رحم، حرکات تنفسی را تمرین می کنند.

کودک شما تمام اکسیژن خود را از طریق جفت از شما دریافت می کند و این کار را تا زمان تولد انجام می دهد.

مطالب بیشتر در بخش زنان و بخش بارداری هفته به هفته در وبسایت بزرگ و آموزشی ترفندا.

هفته بیست و سوم بارداری
هفته بیست و سوم بارداری،در این مرحله از جنین به اندازه گریپ فروت است. وزنی حدود ۵٠٠_۴۵٠ گرم و قدی حدود ٢۵/۵_٢٣ سانت دارد.

مادر در هفته 23

ممکن است دچار انبوهی از هموروئید (بواسیر) شوید . بواسیر تورم هایی هستند که حاوی رگ های خونی بزرگ شده در داخل یا اطراف پایین بدن شما (رکتوم و مقعد) هستند.

بواسیر ممکن است برای هر کسی، چه باردار و چه غیر باردار اتفاق بیفتد، و می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. بواسیر می تواند در دوران بارداری رخ دهد زیرا هورمون ها باعث شل شدن رگ های شما می شوند، اما راه هایی برای کاهش بواسیر در بارداری وجود دارد.

مطالب بیشتر در بخش زنان و بخش بارداری هفته به هفته در وبسایت بزرگ و آموزشی ترفندا.

خستگی و کم خوابی در بارداری شایع است. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به خواب خود انجام دهید، از جمله استفاده از بالش برای راحتی شکم و برآمدگی در حال رشد.

چیزهایی برای فکر کردن

  • چرا شیردهی برای شما و کودکتان خوب است؟
  • چیزهایی که برای کودک خود نیاز دارید

مطالب بارداری هفته بیست و چهارم  بارداری

نرگس

نرجس دغلاوی هستم یه دختر بهاری متولد ٧٨ به شدت عاشق هنر و یادگیری موضوعات جدید هستم،مدرک کارشناسی تکنولوژی طراحی لباس و دوخت دارم و در زمینه های هنری یه ذهن خلاق دارم تمام سعیم این هست که بتونم اطلاعات جالب و مورد نیاز کاربران رو جمع آوری و ارائه بدم

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.