بهترین رنگ های کاشی سرویس بهداشتی

 بهترین رنگ های کاشی سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی رنگ ملایم

برای انتخاب رنگ مناسب کاشی حمام و سرویس بهداشتی، باید به بافت، ابعاد و رنگ آن توجه کرد؛ چرا که هر نوع کاشی برای هر فضایی مناسب نیست.بسیاری از افراد هنگام ساخت یا بازسازی خانه، برای انتخاب رنگ کاشی سردرگم می‌شوند و نمی‌توانند تصمیم بگیرند که بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدامند؟ انتخاب کاشی تا حدودی سلیقه‌ای است؛ اما باز باید طبق یکسری اصول و قوانین دکوراسیون پیش برویم. کاشی حمام باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که فضای آرام بخشی را به‌وجود آورد و با دکوراسیون خانه نیز هماهنگی لازم را داشته باشد. برای آگاهی از نکات مهم در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی تا پایان این مطلب با ترفندا همراه باشید.
بهترین رنگ های کاشی سرویس بهداشتی

راهنمای خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

یکی از گزینه‌های مهم در بازسازی و ساخت یک ساختمان، نصب کاشی سرویس بهداشتی است. انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا رنگ در هر فضایی حسی متفاوت ایجاد می‌کند. علاوه بر انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک، باید به فرم و اندازه کاشی دقت داشته باشید. سایز کاشی هر چقدر کوچک‌تر باشد، فضای شما را شلوغ‌تر نشان خواهد داد.

کاشی سفید رنگ

بهترین کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک، رنگ سفید است. از دلایل محبوبیت این رنگ، بزرگ‌تر نشان دادن فضای حمام و سرویس بهداشتی است. اگر حمام و سرویس بهداشتی متراژ کمی دارد، کاشی سفید را با رنگ‌های براق ترکیب کنید، اینگونه حالت آینه‌ای پیدا می‌کند و فضای شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در صوررتی که دوست ندارید فضای حمام و دستشویی شما یکدست سفید شود، می‌توانید برای تنوع از ترکیب رنگ سفید و پاستیلی استفاده کنید یا از ترکیب سفید و مشکی استفاده کنید که هیچ‌ وقت از مد نمی‌‌افتد.

کاشی سرویس بهداشتی رنگ ملایم

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی مدرن، رنگ‌های ملایم است. اگر می‌خواهید فضای حمام و دستشویی شما آرام بخش باشد، می‌توانید کاشی و سرامیک دستشویی را از دو ترکیب رنگ گرم و بژ استفاده کید. اینگونه می‌توانید هر از گاهی با تغییر وسایل یا دکوراسیون مثل تغییر رنگ لامپ، آویزهای سقفی، نقاشی یا تابلوها و حتی تغییر جای آینه و اضافه کردن وسایلی که رنگ های اشباع شده دارند، تنوع ایجاد کنید.

رنگ سبز برای کاشی سرویس بهداشتی

زیباترین کاشی سرویس بهداشتی، رنگ سبز است؛ بنابراین اگر قصد تعویض کاشی دستشویی را دارید  رنگ سبز انتخاب هوشمندانه‌ای است.

استفاده از رنگ قهوه‌ای

اگر علاقه‌مند هستید فضای سرویس شما کلاسیک باشد، شیک‌ ترین مدل کاشی سرویس بهداشتی، استفاده از رنگ قهوه‌ای است. برای استفاده از رنگ قهوه‌ای در فضای سرویس بهداشتی، چندین گزینه دارید. یکی از آن‌ها انتخاب چوب های مقاوم و ضد رطوبت است که صحبت کردیم. اما گزینه بعدی که مقرون به صرفه‌تر هم خواهد بود، انتخاب کاشی و سرامیک طرح چوب است که شاید از لحاظ مقاومت و ماندگاری هم با این روش خیال آسوده‌تری داشته باشید.

کاشی سرویس بهداشتی رنگ تیره

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی جدید و زیبا، سرمه‌ای است. از این رنگ برای کوچک نشان دادن سرویس بهداشتی‌های بزرگ استفاده می‌شود. اما اگر فضای کوچکی دارید یا دوست ندارید فضای تیره‌ای داشته باشید، پس به ترکیب رنگ سرمه‌ای با سفید و شیرآلات مسی و برنجی فکر کنید.

کاشی سرویس بهداشتی رنگ فیروزه ای

رنگ فیروزه ای نه تنها از لحاظ زیبایی خاص و بی نظیر به نظر می‌رسد، بلکه تناسب آن برای سرویس بهداشتی کوچک و بزرگ نیز آن را بی رقیب ساخته است. اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید، کاشی‌ها باید در ابعاد بزرگ باشند و بهتر است که سرویس بهداشتی شیشه‌ای باشد. بنابراین بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی شیشه ای هم فیروزه ای است. اگر سرویس بهداشتی بزرگی دارید، کاشی ها باید ابعاد کوچک داشته باشند تا کمی با شلوغ تر نشان دادن فضا، به کوچک‌تر نشان دادن فضا و به تعادل رسیدن آن کمک کند.

نرگس

نرجس دغلاوی هستم یه دختر بهاری متولد ٧٨ به شدت عاشق هنر و یادگیری موضوعات جدید هستم،مدرک کارشناسی تکنولوژی طراحی لباس و دوخت دارم و در زمینه های هنری یه ذهن خلاق دارم تمام سعیم این هست که بتونم اطلاعات جالب و مورد نیاز کاربران رو جمع آوری و ارائه بدم

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.