١٠ مرحله برای داشتن موهایی سالم و زیبا

 ١٠ مرحله برای داشتن موهایی سالم و زیبا

چگونه موهای سالم داشته باشیم | 10 راه برتر ما

همه انواع موها یکسان نیستند. طیف گسترده ای از تنوع در نوع ، بافت و ضخامت مو به این معنی است که شما باید  موهای خودبشناسید تا به درخشندگی و رشد موهای سالم کمکی کرده باشید در اینجا لیستی از نکات مراقبت از مو وجود دارد که به شما عشقورزیدن به موهای خود را آموزش می دهد از این که ترفندا را دنبال می کنید سپاسگذارم، مطالب بیشتر مراقبت از مو در دسته مراقبت از مو

روتین مراقبت از مو

 1- از آب ولرم استفاده کنید

ما می دانیمداغی آب در هنگام دوش گرفتن به نوعی احساس آرامش به شما می دهداما موهای شما (و پوست شما) چیز دیگری میگوید! درجه حرارت بالا روغن های ضروری بدن را از بین می برد و موهای شما را خشک تر ، کدرتر و مستعد وز شدن و شکستگی میکند. یکی از اساسی ترین نکات مراقبت از مو استفاده از آب ولرم است تا بتوانید آن احساس تمیزی را بدون عوارض ناخواسته به دستآورید.

   2- پوست سر خود را با شامپو بشویید

شما فقط باید از شامپو روی پوست سر خود استفاده کنید ، جایی که تولید چربی مو و سلول های مرده پوست شما در آن متمرکز است. اگرساقه مو را زیاد بشویید ، موهای خود را بیش از حد خشک کرده و رطوبت لازم برای حفظ شادابی موهای شما را از دست می دهید.

    3- نرم کننده و ماسک مو

. وقتی به مرحله ماسک موهای خود رسیدید ، محصول خود را فقط به انتهای موهای خود بمالید. افزایش بیش از حد متوسط ​​باعث تجمعبیش از حد روغن می شود. با استفاده از شانه کردن موهای خود هنگام استفاده از نرم کننده ، موهای خود را روشن و پرپشت نگه دارید.

   4- موهای مرطوب شانه کنید

از شانه ای با دندانه پهن برای موهای مرطوب استفاده کنید! هنگامی که موهای شما خیس باشد ، بیشتر در معرض شکستگی قرار میگیرد. آب موهای خود را با دقت و ملایمت با حوله بگیرید سپس شانه کنید

   5- از محافظ حرارتی استفاده کنید

یکی از بهترین نکات مراقبت از موکه یکی از آنهایی است که اغلب نادیده گرفته می شوداستفاده از اسپری محافظ حرارتی روی موهایشما قبل از استفاده از ابزارهای داغ مانند سشوار و صاف کننده و اتوی فر است. حالا شما همچنان عاشق ظاهر موهای خود هستیدحتی پس از اتمام حالت دادن به مو! این قانون را رعایت کنید ، موهای شما از شما تشکر می کنند.

   6- موهای خشک با هوا

موهای خود را زیاد در معرض آفتاب و هوای گرم قرار ندهید استفاده طولانی مدت از گرما می تواند آسیب دائمی ایجاد کند. در عوض ،سعی کنید از محصولات مو مرطوب مانند موس فر و اسپری ضد وز استفاده کنید.

   7- روی ابریشم بخواب

بالش های پنبه ای و کتان به دلیل بافت خشن می توانند باعث آسیب به موها شوند. جذب رطوبت فوق العاده آنها حتی ممکن است برخیاز محصولات درمانی که استفاده می کنید یک شبه موهای شما را هنگام خواب حذف کند. یک روبالشی و ملحفه ابریشمی یا ساتن بخریدتا بدون هیچ زحمتی از نگهداری مناسب موها حمایت کنید.

    8- خواب موهاتو تغییر بده

موهای خود را برای مدت طولانی یک سمت قرار ندهید برای مثال اگر موهای خود را یک طرفه رها میکنید به صورت روزانه جهت خواب آنرا تغییر دهید! به نظر می رسد یک راه حل ساده برای لیفت مو است ، اما این تغییر به شما امکان می دهد وزن موهای خود را بچرخانیدتا ریشه ها باز شده و آزادتر بتوانند موهای شما را محکم نگه دارند.

    9- دم اسبی شل ببند!

دم اسبی یک مدل موی چند منظوره عالی است ، اما زیاد بودن یک چیز خوب می تواند یک چیز بد باشد. اگر موهای شما هر روز به مدتطولانی کشیده شود ، باعث ایجاد فشار و شکستگی می شود. برخی از بهترین نکات مراقبت از مو برای کمک به این امر شامل دم اسبیپایین تر و شل تر ، رها کردن موهای شما ، استفاده آزادانه از گیره مو

    10- آبرسانی به موها را حفظ کنید

درست مانند پوست شما ، موهای شما وقتی هیدراته می شوند قوی ترین و سالم ترین حالت خود را دارند: در همه انواع موها. یک کرمموی مرطوب را در طول و انتهای موهای مرطوب خود بمالید موهای شما زیبا و منظم ظاهر می شوند!

نرجس دغلاوی هستم، امیدوارم از مطلب فوق لذت برده باشید و کمکی باشه برای داشتن موهایی زیباتر و سالم تر

منبع: ترفندا

نرگس

نرجس دغلاوی هستم یه دختر بهاری متولد ٧٨ به شدت عاشق هنر و یادگیری موضوعات جدید هستم،مدرک کارشناسی تکنولوژی طراحی لباس و دوخت دارم و در زمینه های هنری یه ذهن خلاق دارم تمام سعیم این هست که بتونم اطلاعات جالب و مورد نیاز کاربران رو جمع آوری و ارائه بدم

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.