۵ راه کار ساده برای داشتن بینی سالم

 ۵ راه کار ساده برای داشتن بینی سالم

دماغ کوچک؟ بینی بزرگ؟ شکل آن را دوست دارید یا نه ، بینی شما بسیار مهم است!

بینی بیش از اندام بویایی ، قبل از ورود به ریه ها ، آن را گرم ، مرطوب و تمیز می کند. با به دام انداختن و برداشتن ذرات خاک ورودی ، ازراه هوایی محافظت می کند. به طور خلاصه ، این نقطه کانونی در سلامت تنفس است. ترفندا در نظر دارد برای تمام مشکلات سلامتی و زیبایی همراه شما باشد و راه کار های ساده ای را پیشنهاد دهد برای دسترسی به دیگر مطالب مراقبتی به بخش سلامت وبسایت ترفندا مراجعه کنید

به همین دلیل مراقبت از بینی بسیار مهم است.

در اینجا چند عادت خوب برای پذیرش وجود دارد:

رطوبت خانه را 55 درصد نگه دارید.

برای کاهش تماس با مواد حساسیت زا از فرش خودداری کنید.

به طور مرتب خانه خود را تمیز کنید تا گرد و غبار روی اجسام جمع نشود.

از سیگار کشیدن و دود سیگار خودداری کنید.

بینی

یک برنامه روزانه تمیز کردن بینی را با محلول نمک انجام دهید. در صورت عفونت تنفسی یا حساسیت ، بینی خود را بیشتر تمیز کنید.

و سینوس ها چطور؟

دهانه های سینوس بسیار کوچک هستند و می توانند به راحتی زهکشی را مسدود کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، می تواند منجربه التهاب و عفونت سینوس شود.

اگر به دلیل التهاب سینوس دچار احتقان یا درد شدید ، سینوزالیا را امتحان کنید! بزرگسالان و کودکان از 4 سالگی می توانند اینداروی هومیوپاتی غیر خواب آلود را مصرف کنند.

این داروی هومیوپاتی ممکن است برای همه مناسب نباشد. همیشه برچسب را بخوانید و دنبال کنید.

منبع: ترفندا

نرگس

نرجس دغلاوی هستم یه دختر بهاری متولد ٧٨ به شدت عاشق هنر و یادگیری موضوعات جدید هستم،مدرک کارشناسی تکنولوژی طراحی لباس و دوخت دارم و در زمینه های هنری یه ذهن خلاق دارم تمام سعیم این هست که بتونم اطلاعات جالب و مورد نیاز کاربران رو جمع آوری و ارائه بدم

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.