معرفی کتاب صد سال تنهایی از گابریل گارسیا مارکز

 معرفی کتاب صد سال تنهایی از گابریل گارسیا مارکز

صد سال تنهایی ، رمانی از گابریل گارسیا مارکز ، به زبان اسپانیایی به نام Cien años de soledad در سال 1967 منتشر شد. اینشاهکار نویسنده و برجسته ترین نمونه از سبک رئالیسم جادویی او محسوب می شد.

برای دسترسی به انواع کتاب های معرفی شده به بخش معرفی کتاب وبسایت ترفندا مراجعه کنید

کتاب صد سال تنهایی

خلاصه داستان: این داستان حماسی نویسنده از هفت نسل از خانواده بوندیا است که صد سال سابقه آشفته آمریکای لاتین را نیزشامل می شود ، از دهه 1820 پس از استعمار تا 1920. پدرسالار خوزه آرکادیو بوندیا شهر آرمان شهر ماکوندو را در میان باتلاقی میسازد. این شهر در ابتدا از نظر شکوفایی ، کولی ها و هکسترها را جذب می کرداز جمله نویسنده قدیمی Melquíades ، یکی ازنویسندگان برجسته. طوفان گرمسیری که تقریباً پنج سال به طول انجامید تقریباً شهر را ویران می کند و در نسل پنجم بوئندیا ، خرابیجسمانی آن با فساد خانواده مطابقت دارد. یک طوفان سرانجام همه آثار شهر را پاک می کند.

در پایان رمان ، ملقوادس به عنوان گوینده نشان داده شد. نسخه های خطی اسرار آمیز او در واقع متن رمان هستند. منتقدان به نفوذخورخه لوئیس بورخس ، نویسنده آرژانتینی در فانتزی هزارتوی کتاب اشاره کرده اند.

منبع: ترفندا

نرگس

نرجس دغلاوی هستم یه دختر بهاری متولد ٧٨ به شدت عاشق هنر و یادگیری موضوعات جدید هستم،مدرک کارشناسی تکنولوژی طراحی لباس و دوخت دارم و در زمینه های هنری یه ذهن خلاق دارم تمام سعیم این هست که بتونم اطلاعات جالب و مورد نیاز کاربران رو جمع آوری و ارائه بدم

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.