جزئیات کتاب صد سال تنهایی از گابریل گارسیا مارکز

 جزئیات کتاب صد سال تنهایی از گابریل گارسیا مارکز

صد سال تنهایی که به عنوان بهترین اثر گابریل گارسیا مارکز شناخته می شود ، داستان شهر خیالی کلمبیا ماکوندو و ظهور وسقوط بنیانگذاران آن ، خانواده بوئندیا را روایت می کند. شخصیت ها که از طریق چینهای زمانی جذاب آشکار می شوند ، نامها وتمایلات خانواده خود را به ارث می برند ، الگوهایی آشکار می شوند که دو برابر می شوند و تکرار می شوند. خوزه آرکادیو بوئندیا ازبنیانگذار شجاع و کاریزماتیک ماکوندو به دیوانه ای در حومه خود تبدیل می شود. ماکوندو با بلایای بی خوابی ، جنگ و باران مبارزه میکند. اسرار تقریباً از هیچ چیز بیرون می آیند.

از همراهی شما سپاسگذارم برای دسترسی به انواع کتاب های معرفی شده به بخش معرفی کتاب وبسایت ترفندا مراجعه کنید .

برای دیدن مطلب معرفی کتاب صد سال تنهایی از گابریل گارسیا مارکز کلیک کنید

صد سال تنهایی

این حماسه به طرز فریبنده ای رنگارنگ ، تمثیل اجتماعی و سیاسی وسیع تری را نیز ارائه می دهدگاهی اوقات بیش از حد واقعی وغیرقابل تصور ، گاهی واقعی تر از هر رئالیسم معمولی. این نمونه تمثیلی از به اصطلاح رئالیسم جادویی ، حس عجیب ، خارق العاده یاباورنکردنی را در خود جای داده است. شاید مثال کلیدی سیاسیاجتماعی کشتار آشکار ارتش توسط چندین هزار کارگر اعتصابیباشد که به نظر می رسد اجساد آنها قبل از ریختن در دریا در قطارهای باری بارگیری شده است. در برابر پرده دود نسخه رسمی ، اینکشتار تبدیل به یک کابوس می شود که در مه حکومت نظامی گم شده است. تاریخ واقعی ناپدید شدگان واقعیتی عجیب تر از هر داستانمعمولی به خود می گیرد و برای بیان حقیقت ، داستانی می طلبد.

در حالی که این رمان را می توان به عنوان یک تاریخ جایگزین و غیررسمی خواند ، داستان پردازی خلاقانه ، حساسیت ، عشق ، صمیمیتو انواع مختلف محرومیت را در پیش زمینه قرار می دهد. زیرکی و رمز و راز شبهای عربی و دن کیشوت را تصور کنید که توسط راویقادر است از هاردی به کافکا و در طول یک پاراگراف تغییر شکل دهد. گارسیا مارکز ممکن است تقلیدهای ناشیانه ای ایجاد کرده باشدکه اختراعات بسیار هوشمندانه آنها فقط خسته کننده است ، اما این روایت عجیب و تکان دهنده ای از تنهایی است.

منبع: ترفندا

نرگس

نرجس دغلاوی هستم یه دختر بهاری متولد ٧٨ به شدت عاشق هنر و یادگیری موضوعات جدید هستم،مدرک کارشناسی تکنولوژی طراحی لباس و دوخت دارم و در زمینه های هنری یه ذهن خلاق دارم تمام سعیم این هست که بتونم اطلاعات جالب و مورد نیاز کاربران رو جمع آوری و ارائه بدم

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.