معرفی رژیم مدیترانه ای برای داشتن اندامی متعادل

 معرفی رژیم مدیترانه ای برای داشتن اندامی متعادل

رژیم مدیترانه ای بر اساس غذاهایی است که مردم کشورهایی مانند ایتالیا و یونان از آن استفاده می کردند.

اگرچه برای کاهش خطر بیماری های قلبی طراحی شده است ، مطالعات متعدد نشان می دهد که می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند.

از همراهی شما سپاسگذارم برای دسترسی به سایر رژیم های غذایی برای کاهش وزن و سایز به بخش رژیم غذایی وبسایت ترفندامراجعه کنید

رژیم غذایی

نحوه عملکرد: رژیم مدیترانه ای از خوردن مقدار زیادی میوه ، سبزیجات ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات ، غلات کامل ، ماهی ،غذاهای دریایی و روغن زیتون فوق بکر حمایت می کند.

غذاهایی مانند مرغ ، تخم مرغ و محصولات لبنی باید در حد اعتدال مصرف شوند. در همین حال ، گوشت قرمز محدود است.

علاوه بر این ، رژیم مدیترانه ای دانه های تصفیه شده ، چربی های ترانس ، روغن های تصفیه شده ، گوشت های فرآوری شده ، شکرافزوده و سایر غذاهای بسیار فرآوری شده را محدود می کند.

کاهش وزن: اگرچه این رژیم غذایی مخصوص کاهش وزن نیست ، بسیاری از مطالعات نشان می دهند که رژیم رژیم مدیترانه ای ممکناست به کاهش وزن کمک کند

به عنوان مثال ، تجزیه و تحلیل 19 مطالعه نشان داد افرادی که رژیم مدیترانه ای را با ورزش یا محدودیت کالری ترکیب کردند ، به طورمتوسط ​​8.8 پوند (4 کیلوگرم) بیشتر از کسانی که رژیم کنترل داشتند از دست دادند.

سایر مزایا: رژیم مدیترانه ای خوردن غذاهای غنی از آنتی اکسیدان را تشویق می کند ، که ممکن است با خنثی سازی رادیکال های آزاد به مبارزه با التهاب و استرس اکسیداتیو کمک کند. با کاهش خطرات بیماری های قلبی و مرگ زودرس ارتباط دارد.

نکات منفی: از آنجا که رژیم مدیترانه ای یک رژیم کاهش وزن نیست ، افراد ممکن است پس از آن وزن کم نکنند مگر اینکه کالری کمترینیز مصرف کنند.

نرگس

نرجس دغلاوی هستم یه دختر بهاری متولد ٧٨ به شدت عاشق هنر و یادگیری موضوعات جدید هستم،مدرک کارشناسی تکنولوژی طراحی لباس و دوخت دارم و در زمینه های هنری یه ذهن خلاق دارم تمام سعیم این هست که بتونم اطلاعات جالب و مورد نیاز کاربران رو جمع آوری و ارائه بدم

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.